همه چیز در مورد رنگ سال
مشاوره در انتخاب مبلمان
آموزش نکات مهم و مفید در انتخاب و چیدمان مبلمان


 

مجله ایده آل: شاید بد نباشد یک تغیر کوچک در زندگی‌تان ایجاد کنید تغییری كه حال شما را بهتر ‌كند و به زندگی‌تان حس و حال تازه‌ای بدهد، یك تغییر رنگی، چه بهتر كه رنگ سال را به زندگی‌تان وارد كنید.
چه در لباس‌ها و چه در خانه‌تان می‌توانید زمردی را وارد كنید و از آن تاثیرات مثبت بگیرید.


 

خانم‌ها دوستش دارند و این دوست داشتن ریشه‌ای تاریخی دارد. «زمرد» همیشه محبوب بوده به خصوص در میان خانم‌ها، رنگ خاص این قطعه جواهر چشم را می‌گیرد و رها نمی‌كند.
 
رنگ «سبز زمردی» هم همین‌گونه است، تاثیر دلنشینی دارد و چشم‌ را به خود جذب می‌كند و حالا انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال می‌تواند اتفاق جالبی باشد، برای همین اگر از این به بعد در دور و اطراف‌تان رنگ سبز زمردی زیاد دیدید اصلا تعجب نكنید.



 
برای تكمیل زیبایی‌های خانه‌تان




 تعادل و هارمونی: ذات خاص این رنگ به گونه‌ای است كه به شما حس نظم و هماهنگی می‌دهد و در نقطه مقابل رنگ‌هایی قرار می‌گیرد كه به شما حس شلوغی، به هم‌ریختگی و شلختگی را می‌دهد. از این خاصیت زمردی می‌توانید برای دكوراسیون داخلی خانه‌تان استفاده كنید. برای آنكه خودتان هم دارای نظم و هم دارای حس انرژی و زیبایی باشید می‌توانید زمردی را با خاكستری، سفید و زرد چرك یا حتی آبی ست كنید.
اما چرا این رنگ جواهری برای سال 2013 انتخاب شد؟ می‌توان تفسیرهای زیادی در این مورد داشت. لئاتریس آیزین، مدیر اجرایی موسسه پنتون در سخنرانی‌ای كه در مراسم اعلام این رنگ داشت، گفت: «این رنگ حال بهتری به ما می‌دهد زیرا رنگ هوش، ادراك و مكاشفه است، در عین حال این رنگ حس خوشایند تعادل، هارمونی و نظم را القا می‌كند.» او همچنین گفت: «از روزگار باستان، این رنگ درخشان رنگ زیبایی، نو شدن و زندگی تازه در بسیاری از ادیان و فرهنگ‌ها بوده است... این رنگ همین‌طور رنگ رشد، شكوفایی، تازه شدن، كامیابی و موفقیت است كه تمام اینها رنگی دلپذیر و به شدت خوشایند را می‌آفرینند.» در ضمن هیچ رنگی به اندازه رنگ سبز و به خصوص سبز زمردی رنگ احیا، نو شدن و از نو آغاز كردن نیست.رنگی كه به عنوان رنگ سال معرفی شده است از لحاظ كد رنگ‌‌شناسی با كد TCX17-5641 شناخته می‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت22:19---10 بهمن 1391
فقط میتونم بگم خیلی زیبا بود و آرزوی موفقیت دارم


پاسخ:سلام خیلی ممنون از توجه تون .موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:رنگ سال,رنگ سال 2013,زمردی,رنگ زمردی,
ارسال توسط M.H